Педагог повинен багато вчитися розуміти душу в її явищах та багато думати про мету, предмет i засоби виховної майстерності, перш ніж стати практиком.
К.Д. Ушинський
Метою методичної роботи в коледжі є підвищення професійної компетентності та методичної майстерності педагога, що, в свою чергу, спонукає кожного з них до роботи над вдосконаленням свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу творчими знахідками; дає можливість молодому педагогу вчитися педагогічній майстерності у старших і більш досвідчених колег; забезпечує підтримання у педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
Навчальну діяльність коледжу забезпечують 26 педагогічних працівників. Педагогічну категорію «спеціаліст вищої категорії» мають 14 викладачів. Серед них 6 викладачів мають педагогічн звання «викладач-методист». 6 викладачів – «спеціаліст першої категорії», 3 викладачі – «спеціаліст», 3 – завідувачі навчальними лабораторіями.
Методичний кабінет є центром методичної роботи коледжу, де зосереджуються:
- інформаційні, навчально-методичні, нормативні матеріали;
- матеріали з досвідуроботи педагогічних працівників;
- зразки планувальної та звітної документації;
- дидактичні, наочні матеріали.
ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ:
- організацію заходів щодо підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників (семінарів. шкіл передового досвіду, лекцій, курсів педагогічного і технічного мінімуму, індивідуальних і групових консультацій тощо);
- організацію педагогічних читань і науково-практичних конференцій;
- організацію постійно діючих і тимчасових виставок з метою поширення передового досвіду педагогічних працівників, пропагування результатів науково-дослідницької діяльності, новинок науково-методичної літератури, досягнень педагогіки, психології, техніки і технології;
- ознайомлення педагогічних працівників з необхідною періодичною, навчальною, методичною літературою для підготовки до занять, позаурочних заходів, виступів, доповідей на педагогічних читаннях та конференціях;
Методичний кабінет завжди підтримує та стимулює готовність педагогів до самореалізації в професійній діяльності, виявляє творчі педагогічні ідеї.